Sider

torsdag 27. januar 2011

Vår inspirasjon


Hei og God morgen!

Ønsker alle en fin dag med dette bildet av gåsunger og en mosekrans på mitt entrebord. 
Nå skal jeg ut å finne en fin plass til mitt nye fuglebrett. Det er nysnø igjen her i dag - så småfuglene blir nok glad for en liten godbit!
På bordet ved siden av meg ligger poser med blomsterfrø- og den nye pottemakeren min. Litt tidlig å begynne å så blomsterfrø her hos meg ennå- for jeg bruker bare minidrivhus o.l. i vinduskarmen, uten ekstra lys, men jeg kan jo begynne å lage meg noen potter?! Noen nye hagebøker har jeg også fått- så jeg skal nok klare meg gjennom dette snøfallet også.
Nå er vi snart ferdige med januar - og februar står for tur- og da kommer solen igjen her hos oss! Gleder meg! For når solen kommer igjen - ja da kommer vårfornemmelsen sigende- da kan jeg begynne å så mine første blomsterfrø for året! Jeg pleier å så litt i etapper- for å få nok plass til alle sammen. Nå er det bare 1-2 uker igjen- jeg har nedtelling!!!

6 kommentarer:

  1. Et nydelig bilde=)! Vårligt og fint=)! Ja, det er deilig når solen titter frem!!

    Ha en herlig kveld!
    Klemmer!

    SvarSlett
  2. Bare meg igjen;)!
    Ja, jeg er veldig glad i duppedingser, spesiellt utstyr til kameraet;)! Jeg har også Canon EOS 50D, er veldig fornøyd med det! Så heldig du er som har alle disse herlighetene å leke med, skulle gjerne hatt noe av utstyret som dere har;)!

    Ja, Linn har jeg kjent i noen år nå=)! Ble kjent med henne på Pinsetreffet til Berner klubben og så møtes vi alltid hvis hun er på utstilling i Bergen=)! Kjempe koselig!

    Klemmer!

    SvarSlett
  3. Hei Monica.
    Den nye bloggen din er blitt veldig fin og oversiktlig. Gleder meg til å følge den. De flotte blidene dine av vakre planter og stilleben, gir meg inspirasjon.
    Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  4. Hei og god søndag til deg!
    Har sett litt rundt på den nye bloggen din og venter med spenning på at den skal fylles opp. Jeg liker godt dine stilleben og presentasjon som gir inspirasjon, og litt dårlig samvittighet for mine egen hage. :) Den minner mest om en lekepark eller godt brukt barnehage - noe den vel også er og får være. :)

    Interessen for å få til en hage utenom det vanlige, ligger vel der, men blir ikke prioritert. Derfor er det flott å ha hager en kan titte innom når behovet dukker opp, slik som hos deg.

    Jeg ser i spenning fremover på hva som kommer, og selvfølgelig følger jeg også denne.

    Hei så lenge og lykke til med prosjektet og prosjektene, til ditt eget velbehag og vårt, lesernes.

    SvarSlett
  5. Hei Monica!
    Så fin, ny blogg du har laget. Lekker!!! Og du er godt i gang med å planlegge hagesesongen og koser deg med både gåsunger og hagelitteratur. Hm, her går det bare i bygging, men jeg kjente for å ta frem ei hagebok og kikke litt etter besøket mitt hos deg. :-)
    Blir godt når sola snart kommer. Ha det fint! Klem Trine

    SvarSlett
  6. Åh! Vilken vårbild, längtar till våren. Så skoj att du hittade in till mig och lämnade en kommentar. Din blogg är ju helt underbar. Hit kommer jag gärna och hälsar på fler gånger.
    Ha en bra vecka.
    / Pella

    SvarSlett

Lignende innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search