Sider

lørdag 15. januar 2011

Tips - Formklippingskule

Den klassiske formklippingsformen - en kule er alltid rett! Denne formen med diameter på 30 cm gjør det enklere å få til en perfekt kule i hagen.
Alle våre formklippingsformer er laget av galvanisert ståltrådnett. De er hengslet slik at det er enkelt å få formen på plass rundt eksisterende planter og å ta dem vekk etter klippingen. Alle kommer med 15 cm lange plugger til å stikke i bakken slik at formen kan festes godt rundt planten.
Tekst og bilde er hentet fra nettbutikken I Gros hage.
Slik ønsker jeg meg- jeg visste ikke at slike fantes en gang. Vi har en buksbom som vi har fått i gave, tanken var å formklippe den, men jeg har liksom aldri turt å ta saksen fatt. Om jeg hadde en slik formklippingskule- ja da skulle jeg satt igang med det samme! Avklippet kan man jo bruke til å ta nye stiklinger. De er utsolgt fra nettbutikken nå, men jeg håper de snart får dem inn igjen! De selger også andre formklippingsformer t.d. kjegleform og forskjellige dyrefigurer. 

2 kommentarer:

  1. Fiffig sak det der!!! Gjør det nok enklere å klippe ja;)! Er det denne bloggen du vil bruke fremover? For da endrer jeg adressen i blogglisten min;)!

    Ha en herlig helg videre=)!
    Klemmer!

    SvarSlett
  2. Hei Pia Nelly!
    Jeg kommer til å paralellkjøre begge bloggene en periode til jeg er helt ferdig med sidene i toppmenyen på denne. Da planlegger jeg å lage en giveaway for å introdusere nyebloggen og deretter avvikle den gamle etterhvert.
    Hyggelig at du vil følge meg videre!
    Du kan godt endre adressen i blogglisten din med en gang :-)
    Ønsker deg en fin søndag!
    Mvh Monica

    SvarSlett

Lignende innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search