Sider

mandag 15. juli 2013

Klesnor

Klesnor

Denne har vore på ønskelista mi i fleire år, men eg visste ikkje heilt kvar ho skulle stå...
No har den endeleg kome på plass i hagen. 
Eg sto for mål, arbeidsteikning og til slutt maling, husbonden for sjølve konstruksjonen.
 Eit lite samarbeidsprosjekt med andre ord!
Gjett om eg vart fornøgd?! 
Ekstra kjekt med slikt som er sjølvgjort!

         



 Bak klesnora, ned mot sjøen planlegg vi å sette opp eit stakittgjerde, 
men først må vi gjere ferdig nokon andre prosjekt....

 

Eg fekk meg forresten litt av ein overraskelse sist eg og ungane var på krabbejakt i fjøra, 
for de skulle berre sett kva ho mor sjølv kom dragande heim med....
men det får vi kome tilbake til ;-)



Då gjenstår det berre å ønske alle ei fin ny veke!

Mvh

Monica


6 kommentarer:

  1. Koselig og nostalgisk!
    Vakre bilder hos deg Monica (hakk-i-platen ) og nå er jeg spent på hva du dro til hus :)
    Ha en fin uke
    Klem!

    SvarSlett
  2. Sånn ønsker jeg meg også. Veldig fin farge du hadde brukt;)

    En fin uke til deg også
    Tina

    SvarSlett
  3. så nydelig!! akkurat sånn jeg ønsker meg også :) og plassering er akkurat bstemt, trenger bare handle materialer og gjøre kobben.. :) nydelig pyntet rundt også. Og koselige gamle klesklyper

    SvarSlett
  4. Det oser nostalgi av denne, Monica!! Heilt super :-)

    SvarSlett
  5. Den var utrolig fin!!
    Så flink du har vært som har stått for både design og maling!!
    Skikkelig nostalgisk:)
    Jeg skal få mannen til å lage et klesstativ til å ha inne:)
    En fin kveld til deg:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  6. Du tek so koselege og stemningsfulle bilder!

    klem og god mandagskveld!

    SvarSlett

Lignende innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search