Sider

tirsdag 2. juli 2013

Juni i hagen


 Glimt frå Juni-hagen

Del 2

Kalenderen viser Juli -
og eg postar bilete frå Juni- hagen...
Eg ligg litt etter....
Det er så mykje ein skulle ha gjort...

                 

Peon i knopp og Akeleie som har frøsådd seg sjølv
Nesten som ein forundrinspakke å sjå alle dei forskjellige variantane av akeleie som har dukka opp i hagen i år!
                     

           





















Pileurt som eg fekk av Lisbeth med bloggen Countryliv 

 Takk Lisbeth!
Den andre har eg kome fram til må vere Vendelrot "Valeriana officinalis"  (Takk for hjelpa igjen Lisbeth!)
Løytnanshjerter har vi fleire av i hagen
- eit ynda fotoobjekt...



Endeleg har dei første rosene begynt å blomstre og revebjellene dukkar opp over alt.
Ein Magnolia-knopp står klar til å åpne seg- litt seint ute den óg
- det er ikkje berre eg med andre ord...

Mvh

Monica






5 kommentarer:

  1. Herlige bilder og god ei som har god smak. Rylikken kjøpte jeg på Oasen Hageland. Det er vel et sted hvor jeg ikke handler så ofte iom at jeg synes det er rimelig dyrt der. Men jeg visste at de hadde billig alperips der og når jeg så de flotte ryllikene MÅTTE de jo være med hjem. Ta 3 og betal for 2. Jupps, da var det jo ingen tvil.

    SvarSlett
  2. Skønne billeder du viser igen og sikke skønne farver.. :-)

    Birgitte

    SvarSlett
  3. Det er så vakkert hos deg- og helt herlig å se de vakreste planter komme opp :)

    Ønsker deg en fin juli dag

    Klem Monica

    SvarSlett
  4. Det er nogle dejlige lyserøde du har. Mine løjtnantshjerter er afblomstret forlængst, den kunne jeg godt nyde hele sommeren.
    Godt at din pileurt er i blomst, jeg kan love dig at den breder sig meget. Kan det være lægebaldrian på billedet ved siden af? Den bliver mindst 2m høj og dufter vidunderligt. Når den springer mere ud skifter farven til hvid.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det kan nok stemme det Lisbeth- men her i Norge kaller vi den for "Vendelrot" Valeriana officinalis. Jeg gleder meg til min Pileurt brer seg- mange takk for hjelpen med den: tenker på deg og din blogg når jeg ser den i blomst- koselig med gode hagevenner!

      Slett

Lignende innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search