Sider

tirsdag 1. februar 2011

AWARD


Enda en award får jeg fra Line med bloggen "Morsomme Ting"- Takk Line! Så koselig at du tenkte på meg! Enda en sier jeg- fordi dette ikke er første gangen Line gir meg en Award.
Med awarden følger en oppgave: Jeg skal fortelle om tre ting jeg liker og jeg skal sende awarden videre til 3 andre

Tre ting jeg liker å gjøre:
1. Kose meg med Rabarbrapai med is og vaniljesaus til kaffien ute på verandaen en varm sommerdag! Aller helst med hyggelig besøk.
2. Den første dagen med sol og vårfornemmelse i hagen (les:hagearbeid) etter en lang vinter!
3. Å dra på tur i skog og mark- eller gjerne ved havet, sammen med familie og venner og med en deilig piknikkurv!

Denne listen kunne selvsagt blitt mye...lengre! Dere kan se på dette mer som et lite utvalg/ eksempel på ting jeg liker!

Jeg velger å gi Awarden videre til: De første 3 som kommenterer dette innlegget.






2 kommentarer:

  1. Å for noen herlige 3 ting du liker! Jeg også:) den første der hørtes aldeles forteffelig ut du. Men rabarbarapai har jeg aldri smakt jeg. Tenk det du! For en kan det være en favoritt, og en annen noe en aldri har smakt. Så forskjellig dagene til mennesker kan fortone seg i grunn ved nærmere ettertanke. Men det hørtes så deilig ut. Med den sure smaken av rabarbra.. og den søte med is og vanilje. Også sikkert nytraktet kaffe ved siden av, eller?;) har du en god oppskrift å dele med oss på den paien, eller Monica;) jeg vil gjerne prøve ser du.. selv om det ikke er noen varm sommerdag som jeg kan nyte den ute. Jeg kan jo alltids sette meg foran en knitrende peis.. ikke så dumt det heller;)

    Klemmer fra Line

    SvarSlett
  2. Hei Line!
    Oppskrift på Rabarbrapai skal bli! Pai er en favoritt her i huset- og kjempeenkelt! Skal hive meg rundt og lage en - slik at jeg får tatt litt bilder også- må bare få i hus nytt kamera først. Husbonden har invistert i nytt. Mmm kjenner at jeg gleder meg litt til pai- du har rett: Det går da fint ann å kose seg med pai om vinteren også!

    SvarSlett

Lignende innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search