Sider

søndag 13. september 2015

Kake og kaffi i hagen

Kos under epletreet...


I går baka eg eplekake og dekka bordet under det gamle epletreet på Jensmarka. 
Her kosa eg og mannen oss med ettermiddagskaffen!


Kjekt å ta i bruk det gamle lintøyet som eg fant når vi rydda i huset
Noko av det hadde monogram, det synest eg var ekstra stas.
Imponert over at det var i så bra stand etter at huset har stått tomt i over 60 år...


Kjekt med epler frå eige tre!
Det er mykje frukt i år,
men eg er spent på om det vil overleve for sauene som har gått her har skada barken.


Mvh Monica


4 kommentarer:

  1. Så fint! Kunne vært fint å være gjest ved det bordet!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk og velkomen skal du vere ;-)
      Mvh Monica

      Slett
  2. Hei Monica, eplekake er kjempegodt, blir vel ekstra godt med egne epler!
    Så fint lintøyet var.

    Ha en fin høstkveld, hilsen Ida.

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg synest eplekaka vert ekstra god med litt syrlige epler :-) Fint med gamalt lintøy som høyrer til på garden :-) Ønsker deg ein fin haust vidare!
      Mvh Monica

      Slett

Lignende innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search