Sider

onsdag 24. juni 2015

Jensgarden

Draumen om eit Småbruk...


Endeleg har dette Småbruket blitt vårt!
I dag har eg hatt fri og eg har kosa meg her heile dagen.
Eg har for det meste saga og rydda greiner
- Det er så godt å endeleg være i gang!

Piknik-korga tok eg også med.
Det vart tid til små pauser med heimelaga rabarbrasaft, kjeks, frukt og kaffe
- både godt og leskende. Så herlig å sitte her og vite at no er alt dette vårt!

Lupinene har minstemann plukka til meg.
Eg satte dei i ei melkespann eg fant i fjøset og plasserte dei ved slipesteinen
- for den synest eg er så fin. 

Favoritt-plassen trur eg må være under det store gamle epletreet eller på tunet mellom huset og løa, eller på trappa kanskje...? Hmm vanskeleg å velge, men det er kanskje ikkje nødvendig heller :-)

Som de sikkert forstår kjem det til å bli ein del innlegg herifra framover.
Vurderer om eg skal lage ein ny blogg, eller opprette ei side eller gruppe på Facebook, men klarer ikkje heilt å bestemme meg...    

Ynskjer alle ei fortsatt fin Juni-veke! 

Mvh Monica!



2 kommentarer:

  1. Her var det jo rene idyllen, så spennende for dere :)
    Håper vi får se masse herfra!
    Ønsker deg en fin sommer Monica!

    SvarSlett
  2. For en lykke,- det ser bare vidunderlig skjønt ut (sikkert mye arbeid) og her får dere det nok deilig etterhvert :))))
    Hurra for å leve drømmen!
    Tove :)

    SvarSlett

Lignende innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search