Sider

søndag 5. april 2015

April 2015

Ein fin dag!


I går hadde eg ein FIN dag!
Eg var tidleg ferdig på jobb og møtte ein god ven til lunsj.
Så fekk eg melding frå ein hageven - eg måtte kome på besøk, ho hadde noko til meg.
Etter ein god prat over ein kopp te vart det omvisning på eit gamalt småbruk, både i hus og hage.
Eg fekk også helse på søte små lamb og på ein kjekk hanefar
og med meg heim fekk eg ein heil pose med ramsløk og nokon stokkroser.
Når eg hadde fått mine nye planter i jorda her heime, tok eg meg ei runde i hagen
og då fekk eg til mi store glede sjå at dei rosa perleblomstrane har begynt å blomstre!
Eg har ønska meg slike i fleire år og i fjor var dei endeleg å få kjøpt her i Norge!
Alt i alt ein god start på helga!

Her er det vårtemperaturar ute i dag, men litt vind
Eg skal ha meg ei runde ute i hagen, kanskje ta litt bileter av mine rosa perleblomster...


Håper alle får ei fin helg!

Mvh Monica



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Lignende innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search