Sider

mandag 1. desember 2014

Desember

1 Desember 


Eg er så heldig at eg har fått rydda ei gamal stove som skal rivast
og plukke med meg alt av interesse...

No ser garasja vår meir ut som ein bruktbutikk og bilen må nok belage seg 
på å stå ute ei stund framover....
Men vi er i gang med oppussing og restaurering av fleire ulike møblar og gjenstandar.

Kjøkenbordet er vaska, rensa, pussa og behandla etter alle kunstens reglar 
og no luktar det godt av voks i heile huset!
Når Adventsstaken kom på plass
-ja då kjende eg at Julestemninga kom sigande også!


Innimellom ulike prosjekt har eg også fått tid til å pakke inn kalendergåver 
til forventningsfulle born 
Koseleg det også!


Det er nok muleg at det kjem fleire innlegg med ulike skattar som eg har funne i tida framover...

Ønsker alle ei fin Adventstid!

Mvh Monica!


4 kommentarer:

  1. danke und liebe grüße von angie

    SvarSlett
  2. Så heldig da- sikkert veldig mye fint :) Bordet er super skjønt. Og begge uttrykkene er flotte :)

    Kos deg med alt det fine og ha en fin adventstid :)

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  3. Hallo Monica!

    Så heldig dere har vært, da! Wow, å få en slik mulighet er bare herlig! Bordet var kjempefint, helt nydelig - og kalendergavene var pakket inn i vakkert julepapir.

    Håper du koser deg masse i adventstiden.

    Klem Trine

    SvarSlett
  4. Bruktskatter er herlige skatter, så ja takk til flere innlegg om det :)

    Godt nyttår :)

    SvarSlett

Lignende innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search