Sider

mandag 10. november 2014

november 2014

Red with white spots...


Eg har begynt å lage kransar til jul.
Eg brukar mose og eine som eg hentar i skogen. 
Nokon er enkle berre med eit enkelt band, 
andre skal pyntast med blomster, konglar og diverse bladgrønt.
Eg likar egentleg best det enkle og brukar helst ting som eg sjølv finn ute i naturen.

Om nokon har tips til blomster som kan vere gode å dekorere kransar som skal på gravplassen med
 vert tips tatt imot med takk :-)

Ønsker alle ei fin novemberveke!

Mvh Monica


7 kommentarer:

  1. wow, ihre dekoration sieht super aus!!! ich wünsche ihnen noch eine schöne woche, liebe grüße von angie aus deutschland

    SvarSlett
  2. Flinke deg- alt du gjør blir så nydelig :)

    Ønsker deg en herlig uke

    Klemmer Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk gode du. Både for rosen og for at du tok turen innom for å legge igjen nokon ord midt i pakkinga! Ønsker deg ei fortsatt god novemberveke og lukke til med både pakking og flytting!
      Klem

      Slett
  3. Svar
    1. Takk Merete både for komplemanget og for at du la igjen ein kommentar- er så kjekt å få tilbakemeldingar på det ein legg ut :-) Ønsker deg ein fin dag!

      Slett
  4. Åh hvor ser det hyggeligt ud. Velfortjent med en pause i kransebinderiet.
    K.H. Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlett

Lignende innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search