Sider

mandag 12. mai 2014

mai

The blues...


Etter nokon flotte sommardagar i april kom mai med gråvær og nattefrost…
I helga skein sola igjen 
og det vart både ein hagedag og fjelltur
- begge delar gjorde like godt for både kropp og sjel!
 I dag er alt grått og vått 
- og eg føler meg litt som bilete ovanfor……. BLÅ?!

Men eg vil ønske alle dokke andre
- ei flott ny veke! ;-)

Mvh Monica

Ps: Når eg åpnar verandadøra og hører lyden av bølgeskvulp frå sjøen

- ja då kjenner eg at denne dagen er slettes ikkje så verst likevel :-)
Det er ikkje alltid det skal så mykje til….


6 kommentarer:

  1. Det sies at sommeren kommer snart :)

    Ønsker deg en vakker uke

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  2. Vakre ord..og bilde!
    Ønsker en fin uke..nå blir det varmere:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Inger Marie <3
      Ja no håpar eg på sol og varme for alle hageglade (og alle andre også for den del ;-) )
      Klem

      Slett
  3. Vakkert bilde var det, selvom de gode temperaturene lar seg vente på :-) Ha en fin uke :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk det same Merete :-) Håpar på at somaren kjem snart!

      Slett

Lignende innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search