Sider

tirsdag 4. februar 2014

Februar

Speserihylle


I Julegåve fekk eg ei gamal Speserihylle
- Stor GLEDE!
Planen er at den skal integrerast i kjøkkeninnredninga
 eller få plass i eit nytt spisskammers etterkvart.
Enn så lenge har den fått ein midlertidig plass på skjenken som før sto på kjøkkenloftet hjå farmor.
Mykje plass til oppbevaring her!
Hylla mangla 3 skuffer, 
men eg fekk kjøpe nye (kopi av dei gamle) på ein interiørbutikk i nærleiken
og desse passa akkurat :-)
Her i heimen vert gamalt og nytt porselen blanda i skjønn forening...



Håper alle får ei FIN veke 

Mvh Monica!



4 kommentarer:

  1. Hei Monica
    Det var vel en fin julepresang å få! Og jammen var du heldig da du fikk tak i skuffene som manglet. En slik spiserihylle er jo bare så fin, jeg er så heldig å ha en på mitt kjøkken også. Den er både hyggelig, nostalgisk og praktisk på samme tid.
    En koselig skjenk har du også på kjøkkenet ditt, og så koselig at den er arvet fra farmoren din.
    Masse fint å se fra kjøkkenet ditt, og foruten om spiserihylla og skjenken, har du masse koselig
    porselen som jeg likte godt.

    Klem Trine

    SvarSlett
  2. Det var en skjønn hylle på det fine kjøkkenet ditt :)

    Nyt kvelden klem Monica

    SvarSlett

Lignende innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search