Sider

torsdag 22. august 2013

Kjøkken

Talerkenhylla

  


For ei stund tilbake nevnte eg ein "skatt" eg drog med meg heim frå fjøra...
 No er talerkenhylla vaska, pussa, reparert og mala og har kome opp på kjøkkenveggen!
Eg er så fornøgd- og alt den kosta var litt såpe, maling og eigeninnsats!!!

(Men eg må innrømme at mannen i huset ikkje hadde heilt trua når han såg kva "rusk" eg kom dragande med - no har pipa fått ein annan lyd- dei treng av og til å bearbeidast litt dissa karane...)

Mvh
Monica


5 kommentarer:

  1. så fint den var, og koselig pyntet :)

    SvarSlett
  2. Den er kjempefin :) nydelig :)


    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Kjempefint. :)
    Klem.

    SvarSlett
  4. Den er blevet flot og passer godt til bænken - super fint:o)

    SvarSlett
  5. OY SÅ LEKKERT
    TI KJENNER IGJEN
    SÅNNE KOMETARER FRA MANNEN I HUSET JA
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Lignende innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search