Sider

mandag 4. mars 2013

Interiør - detaljer


 Something old 

something new...



Hardangersaumduken som ligg på bordet har eg brodert sjølv, det lærte eg av mormor som jentunge- Noko som eg set veldig stor pris på no! Har laga mykje fint både til meg sjølv og andre, akkurat no held eg på med ein løpar- synest det er så koseleg å sitte med eit handarbeid.

Kjøkkenhandkledet av lin er kjøpt på ein bruktbutikk i Trondheim, saman med noko anna fint som de skal få sjå seinare. (Om ein legg godvilja til kan ein sei at bokstaven min M står på- om ein er realistisk er det nok heller ein W som eg har snudd  på hovudet...)

Den flotte trekassa har svigerfar laga- gjett om eg vart glad då han kom med den!

Slik ser det altså ut på kjøkkenbordet her i dag...
Ute regnar det...

Håper alle får ei fin veke!

Mvh
Monica

5 kommentarer:

  1. Dette er så visst ei koseleg side :) God stemning av å sjå på bileta og detaljane i det du set fram.
    Heldige er dei som har nevenyttige svigerfedre som kan komme med slikt fint som den kassen med handtak. Veit du korleis han har fått det til å sjå litt gammalt ut? Måla eit strøk med dårleg måling, kanskje? Eg er interessert i å måle noko til å sjå litt eldre ut enn det er, så eg treng tips :)
    Eg har også ein flink svigerfar, han sendte ein gong ei nøringskorg til meg, med utskjeringar og inskripsjonar. Snillt godt folk!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og takk for koseleg helsing. Eg har mala den sjølv. Eg brukte først ein lys blå farge som grunning- deretter fleire omgangar med lasur- til eg hadde fått den til å sjå sånn passe gamal og slitt ut :-)

      Slett
  2. Greengate kan aldri bli feil :D Vakkert saman med levde ting som her.

    Klem!

    SvarSlett
  3. Koselige bilder...jammen er det friskt og fint med rødt!
    Og jeg ser jo at bokstaven er en M....og monogrammer er det lille ekstra!
    Nydelig Hardangersøm...så flink du er da! Kjket med en kasse som svigerfar har laget...gjorde seg godt til dine saker :)
    I forrige innlegg var kommentaren fra meg at bildene du tar er som alltid nydelige...du får en ordentlig god stemning på bildene dine....og sjøen er jeg glad i. Bor heldigvis nært !

    Ha en fin dag Monica

    SvarSlett
  4. Det er bare så koselige bilder du tar! Og nå har jeg storkost meg med bildene fra "ved havet" De er fantastisk gode!!! Fotograferer du for et blad?
    Gleder meg over bloggen din.

    Ønsker deg noen flotte vårlige dager fremover.

    Smil og klem fra Hjørdis

    SvarSlett

Lignende innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search