Sider

tirsdag 17. juli 2012

My Teddy Bear


Teddy Bear
Love

Anna 



Med vennlig hilsen
Monica

2 kommentarer:

  1. Hei Monica

    Så søte! Regner med det er din datter, utrolig søt jente. Nydelige bilder!

    Du skriver at du reiste forbi Toten her om dagen og tenkte på meg, men jeg bor faktisk ganske langt fra Toten. Jeg holder til like ved Hamar. Men veldig koselig du tenkte på meg. Kan du forveksle meg med Helen Fredholm? Vi har ganske like hus...men hun har en drøm av en hage som du burde prøve å besøke (hun har åpen hage).

    Kos deg videre med blomster og familie!

    Klem Trine

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Trine!
      Takk for hyggelig tilbakemelding- datteren min smilte bredt da hun leste kommentaren din ;-) Neida jeg forvekslet deg ikke med Helen Fredholm- kunne forresten godt tenke meg en tur dit også! Det er nok stedsnavnene jeg blander sammen- vi kjørte forbi Hamar den ene vegen og Toten den andre...Jeg er ikke veldig godt kjendt i traktene der og vi hadde ca 8-9 timer med kjøring foran oss fra Oslo.....
      Ønsker deg en fortsatt God Sommer Trine!
      Klem fra Monica!

      Slett

Lignende innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search